Klaus Østergaard, Værkfører hos Ford Nykøbing Mors (2)

Vi sparer jo rigtig mange penge ved, at vi er blevet mere effektive. Før i tiden, så kunne det godt være, det først var næste dag, at der var en ledig tid. Og nu er det blevet meget nemmere med sådan en booking-knap som vi lige kan trykke på. Klaus Østergaard,...

Peter Svenstrup, Ejer af Midtbyens Auto (2)

Det er 3-4 gange om dagen, at vi kører biler til syn. Det er jo så simpelt, at det er genialt. Vi trykker rent faktisk på den her knap. Peter Svenstrup, Ejer af Midtbyens Auto  

Klaus Østergaard, Værkfører hos Ford Nykøbing Mors (1)

Vi får en mail med det samme om der er tid, så vi kan kører afsted. Så bruger vi ikke så meget spildtid ude på værkstedet, så det er hurtigt vi kan komme til syn og komme videre med næste projekt. Og det er billigere for kunden. Det er en løsning vi er rigtig glade...

Peter Svenstrup, Ejer af Midtbyens Auto (1)

Det står jo i dyb kontrast til, hvordan det var da statens bilinspektion for år tilbage, hvor man skulle sidde ude i venterækken en hel eftermiddag med en termokande og vente på man kunne få lov til at komme ind og få synet en bil. Det her, det er vild luksus! Peter...