Et effektivt og brugervenligt
system til værksteder

Priority Lane er til dig, der ønsker at frigive dine
mekanikeres tid når biler skal til syn.

Til både store og mindre
værksteder

Med Priority Lane får du adgang til et brugervenligt bookingsystem, der både er effektivt og helt ligetil at bruge. I stedet for at risikere at dine mekanikere holder i kø ved synshallen når kundebiler skal synes, er du med Priority Lane sikret at komme til med det samme. Det betyder, at arbejdsplanlægningen bliver nemmere og mere overskuelig.

Sådan virker Priority Lane

Priotiry Lane er designet så smart og brugervenligt, at værksteder og synshaller nemt kan booke, udskyde eller aflyse synstider med et tryk på en knap.

 

STEP 1

PÅ VÆRKSTEDET

Når værkstedet booker en synstid

Har mekanikeren 2 valgmuligheder :

       

    1 tryk på knappen:

    Booker et Bilsyn til om 15 minutter.

                 

  Tryk og hold inde i 3 sekunder:

Booker et Toldsyn til om 15 minutter

Booking bekræftelse:

Værkstedet modtager med det samme en SMS/mail om, at bilsynet er booket til om 15 minutter.

I samme besked bliver mekanikeren bedt om at afvente i 3 minutter inden han kører mod synshallen. disse 3 minutter er synsinspektørens responstid, hvor han har mulighed for at kunne udsætte synet.

STEP 2

I SYNSHALLEN

Bookingen modtages i synshallen

Synsinspektøren får besked på SMS/Mail om at et værksted er klar med et syn, samtidig tænder en signallampe, hvor han ud fra lampens farve se hvilken kunde der er på vej.  Bookingen annonceres over en højtaler i synshallen med kundens navn og tidspunkt for ankomst. Indenfor synsinspektørens responstid, kan han vælge at gøre følgende:

Ingen handling:

Bookingen bekræftes til om 15 minutter.

Tryk på knappen:

Synsinspektøren har 3 valgmuligheder for udsættelse af synet, han kan vælge at udsætte synet til om 30, 45 eller 60 minutter, alt afhængig af hvor travlt der er.

STEP 3

PÅ VÆRKSTEDET

Synstiden bekræftes eller udsættes indenfor 3 minutter.

Værkstedet vil KUN modtager SMS/mail hvis synstiden bliver udsat til om 30, 45 eller 60 minutter. Modtager værkstedet ikke en udsættelse indenfor 3 minutter, er synstiden bekræftet og synsinspektøren vil være klar til at påbegynde synet ved ankomst. 

Ingen svar inden for 3 minutter:

Dette betyder at synstiden er bekræftet, og at mekanikeren har en tid til om 15 minutter.

Værkstedets annulleringsfunktion

Værkstedet har altid muligheden for at kunne annullere synet når som helst. Annulleringen foretages ved at der trykkes på knappen 2 gange hurtigt lige efter hinanden.

En bekræftelse på annulleringen af synet vil blive sendt i forlængelse af den SMS, hvor du modtog bookingbekræftelsen. synet er herefter annulleret og værkstedet behøver ikke foretage sig yderligere.

STEP 4

I SYNSHALLEN

Mekanikeren vil fremover altid først ankomme til synshallen præcis ved synets start.

Med Priority Lane får du …

Hurtig svar på booking af synstider

Ingen ventetid i forbindelse med syn

Mere tid til andre arbejdsopgaver

Med MOT Priority Lane, optimere og effektivisere du de arbejdsgange som der er, i forbindelse med en synsklargøring. Så du nemmere kan planlægge andre arbejdsopgaver “hjemme” på værkstedet.

Kunder med Priority Lane

Vi må jo bare konstatere, at det gør det bare nemmere at få en synstid, det virker og fungere bare.

John Madsen, ejer af Øens Autoværksted.

5

Vi sparer jo rigtig mange penge ved, at vi er blevet mere effektive. Før i tiden, så kunne det godt være, det først var næste dag, at der var en ledig tid. Og nu er det blevet meget nemmere med sådan en booking-knap som vi lige kan trykke på.

Klaus Østergaard, Værkfører hos Ford Nykøbing Mors

5

Det er 3-4 gange om dagen, at vi kører biler til syn. Det er jo så simpelt, at det er genialt. Vi trykker rent faktisk på den her knap.

Peter Svenstrup, Ejer af Midtbyens Auto

 

5

Vi får en mail med det samme om der er tid, så vi kan kører afsted. Så bruger vi ikke så meget spildtid ude på værkstedet, så det er hurtigt vi kan komme til syn og komme videre med næste projekt. Og det er billigere for kunden. Det er en løsning vi er rigtig glade for.

Klaus Østergaard, Værkfører hos Ford Nykøbing Mors

5

Det står jo i dyb kontrast til, hvordan det var da statens bilinspektion for år tilbage, hvor man skulle sidde ude i venterækken en hel eftermiddag med en termokande og vente på man kunne få lov til at komme ind og få synet en bil. Det her, det er vild luksus!

Peter Svenstrup, Ejer af Midtbyens Auto

5
Tryk for at aktivere kortet

  Aktive synshaller.

  Aktive værksteder.

  Værksteder, der efterspørger en udbyder.

DEKRA-synshaller, som kan udbyde.


 

Gør Priority Lane til en del af dit værksted

Skal du og dine medarbejdere have glæde af de mange fordele Priority Lane tilbyder – udfyld formularen og kom godt i gang.